Jak nakupovat

1. Výběr zboží

  1. Prohlížení produktů: Na úvodní stránce nebo v jednotlivých kategoriích si můžete prohlédnout naši nabídku oblečení a samolepek. Každý produkt má detailní popis, informace o dostupnosti a cenu.
  2. Filtrovat a vyhledávat: Pro usnadnění výběru můžete využít filtry podle velikosti, barvy nebo ceny, nebo použít vyhledávací pole k rychlému nalezení konkrétního produktu.

2. Přidání zboží do košíku

  1. Výběr varianty: U některých produktů je třeba zvolit konkrétní variantu, například velikost oblečení nebo počet kusů.
  2. Přidání do košíku: Jakmile máte vybraný produkt, klikněte na tlačítko "Přidat do košíku". Obsah košíku si můžete kdykoli zobrazit kliknutím na ikonu košíku v pravém horním rohu stránky.

3. Kontrola a úprava obsahu košíku

  1. Zobrazení košíku: Před dokončením nákupu si můžete zkontrolovat, zda máte v košíku vše, co potřebujete. Zde můžete upravit počet kusů nebo odstranit položky, které již nechcete.
  2. Použití slevového kódu: Máte-li slevový kód, můžete jej zadat přímo v košíku před přechodem k platbě.

4. Zadání objednávky

  1. Přihlášení nebo registrace: Před dokončením objednávky se můžete přihlásit ke svému účtu nebo vytvořit nový. Nákup lze dokončit i bez registrace.
  2. Výběr způsobu doručení: Zvolte způsob doručení, který vám nejlépe vyhovuje (Balík na Poštu, Balík do Ruky, Zásilkovna pro ČR; Zásilkovna pro Slovensko).
  3. Výběr způsobu platby: Vyberte způsob platby, který preferujete – platbu kartou nebo převod na účet.

5. Potvrzení a odeslání objednávky

  1. Kontrola údajů: Před odesláním objednávky si pečlivě zkontrolujte všechny údaje – doručovací adresu, způsob doručení a platby.
  2. Odeslání objednávky: Pokud je vše v pořádku, klikněte na tlačítko „Odeslat objednávku“. Tímto krokem se zavazujete k úhradě objednávky.

6. Potvrzení objednávky a platba

  1. Potvrzení emailem: Po odeslání objednávky obdržíte potvrzovací e-mail s podrobnostmi o vaší objednávce a instrukcemi k platbě (v případě převodu na účet).
  2. Platba: Pokud jste zvolili platbu kartou, budete přesměrováni na platební bránu. V případě platby převodem na účet obdržíte potřebné platební údaje v potvrzovacím e-mailu.

7. Doručení zboží

  1. Doba doručení: Zboží odesíláme do 3 pracovních dní od přijetí platby. Doba doručení závisí na zvoleném způsobu dopravy.
  2. Sledování zásilky: Jakmile bude vaše zásilka odeslána, obdržíte e-mail s číslem zásilky a odkazem na sledování.

8. Reklamace a vrácení zboží

  1. Reklamace: Pokud zjistíte na zboží závadu, kontaktujte nás co nejdříve prostřednictvím e-mailu na info@jngltime.cz nebo telefonicky na +420 723 658 821. Podrobné informace o reklamačním procesu najdete v sekci Obchodní podmínky.
  2. Vrácení zboží: Pokud nejste se zakoupeným zbožím spokojeni, můžete jej do 14 dnů od převzetí vrátit. Náklady na vrácení zboží hradí zákazník. Podrobné informace o vrácení zboží najdete v sekci Obchodní podmínky.